JNPRODWEB

חשיפה - בית הספר לאמנויות התקשורת הטלויזיה והמולטימדיה: מסלול לימוד קופירייטינג

ביה"ס חשיפה הוקם לפני כעשור במטרה להכשיר יוצרים ואנשי מקצוע בתחומי המדיה השונים ובתחום של טכנולוגיה עתירת ידע.

כבית־ספר בין־תחומי לאומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה, חשיפה מכוון אל מגוון רחב של סטודנטים ודוגל בחופש יצירה ובפיתוח משמעת עצמית ומקצועית בהנחיית מיטב המרצים.

תכניות הלימודים הייחודיות ניתנות ברמה אקדמית גבוהה. מרבית מסלולי הלימודים מקנים נקודות זכות להמשך לימודים לתואר B.A של האוניברסיטה הפתוחה.

בחשיפה מקפידים על בחירת נושאי לימוד אקטואליים, פיתוח מיומנויות לחשיבה יצירתית בצד לימוד מעמיק של טכנולוגיות - דבר המאפשר לבוגרי חשיפה להיקלט בתעשייה מיד עם תום לימודיהם.

הקורסים שבתכניות הלימוד מועברים בסדנאות ובשיעורים פרונטליים על־ידי מיטב היוצרים והמומחים בתחומים השונים.

אודות מסלול לימוד: קופירייטינג

מיהו הקופירייטר?
הקופירייטר הוא לב לִבו של משרד הפרסום. משרדי שיווק וקידום מכירות (קד"ם), משרדי יחסי ציבור, חברות מדיה, וכן אתרי אינטרנט, עיתונים ומחלקות שיווק של חברות מסחריות נזקקים לשירותי הקופירייטר. הקופירייטרים הם כוכבי מכירות המושלים בתקשורת ובשיווק, נוגעים בשולי הפסיכולוגיה, האנתרופולוגיה, הסטטיסטיקה, האמנות, הספרות, השירה, הקולנוע, העיצוב ומה לא?

מה עושה קופירייטר?
הקופירייטר מצטיין ביצירתיות מחשבתית, והוא מקור בלתי נדלה לרעיונות, הברקות וססמאות מנצחות מנסח באופן קולח וקולע מודעות לעיתון, לתשדירים ברדיו, לפרסומות בטלוויזיה, לאינטרנט, לשילוט חוצות, לעלונים ולדיוור ישיר. הקופירייטר משתמש בטכניקות ובטקטיקות שונות כדי להעביר את המסר הרצוי ללקוחותיו וליצור בעבורם יתרון כלכלי וחברתי שיסייע להם להתחרות בשוק אגרסיבי ומתוחכם. קופרייטר הוא מי ששולט ברזי שפת הפרסום בכל סוגי המדיה.

נושאי הלימוד:
מקומו של הקופירייטינג בעולם הפרסום; מבנה משרד הפרסום ותהליך הזרימה בו; הבריף ככלי עבודה אסטרטגי; בניית מסר שעובד; מודעות - כותרות, מבנה ומרכיבים; רדיו - מג'ינגל ועד ספוט; שילוט חוצות; דיוור ישיר; מבוא לחשיבה; פיתוח החשיבה היצירתית; טכניקות לכתיבה אפקטיבית; מילה על עיצוב וטיפוגרפיה; תמונה אחת שווה אלף מילים; כיצד יוצרים קמפיין מנצח; אמנות הפרזנטציה; אינטרנט ופרסום אינטרקטיבי - בלוגים, רשתות חברתיות, שיווק ויראלי; כלים ומגמות עדכניות בפרסום באינטרנט; כתיבת תסריטים לכל סוגי המדיה; קד"מ - מלחמת גרילה.
משך הסדנה: 14 מפגשים, בני 3 שעות שבועיות כל מפגש, שיתקיימו פעם בשבוע בשעות הערב.
הסדנה מבוססת על הרצאות מלוות בהדגמות והגשת תרגילים. במסגרת הסדנה ירכשו הסטודנטים כלים זמינים לתהליך עבודה יצירתי ויתרגלו את החומר הנלמד באמצעות משימות מעשיות.
נא השאר פרטיך כאן ונציגנו יצור עימך קשר בהקדם: